top of page
Pakiety wsparcia

Pierwszy miesiąc gratis! 

Pakiet wsparcia online "HR, Rekrutacja, Employer Branding w social media". 

Pakiet wsparcia online "Marketing i sprzedaż w social media".  

blog2 (1).jpg
blog3.jpg

Co zyskujesz?:

  • Miesięczny dostęp do zamkniętej grupy na Slacku gdzie możesz zadawać dowolne pytania w danym temacie związanym z social media w rekrutacji, hr oraz employer brandingu

  • 2 razy w miesiącu sesje Q&A na Click Meeting na tematy nurtujące członków grupy, wspólne rozwiązywanie problemów, przygotowywanie strategii, szlifowanie kompetencji w zakresie social media w rekrutacji oraz employer brandingu

  • 2 razy w miesiącu newsletter o nowościach, zmianach, w poszczególnych portalach społecznościowych

  • Gościnne występy najlepszych ekspertów z branży

  • Rabat na szkolenia i materiały edukacyjne w ofercie Krystian Dryniak Ventures

  • Dostęp do bazy wiedzy i wszystkich nagrań w trakcie trwania abonamentu rocznego

Zamknięta Grupa na Slacku

Otrzymujesz stały dostęp do zamkniętej grupy na Slacku przez cały okres trwania twojego abonamentu. W ramach grupy zadajesz nurtujące cię pytania i otrzymujesz odpowiedź maksymalnie do 24 h. Grupa na Slacku będzie podzielona według portali społecznościowych i najważniejszych zagadnień dotyczących rekrutacji i employer brandingu w social media.

Sesje Q&A

Odbywają się 2 razy w miesiącu na platformie Click Meeting. W ramach sesji będziemy zajmować się kwestiami, które zostaną zgłoszone w głosowaniu przez wszystkich uczestników grupy. Wszystkie sesje Q&A są nagrywane, a następnie udostępniane. Dzięki temu można zapoznać się z nimi w dowolnym czasie i miejscu.

Newsletter

Dostarczany do twojej skrzynki mailowej 2 razy w miesiącu w piątek. Newsletter będzie zawierał istotne informacje dotyczące poszczególnych mediów społecznościowych, zmian, aktualizacji systemowych. Ponadto będzie zawierał linki do wartościowej wiedzy, zewnętrznych źródeł i tutoriali.

Zakres tematyczny poruszanych zagadnień:

 

  • Budowanie strategii rekrutacyjnej w social media

  • Profil rekrutera w social media

  • Wykorzystanie Facebooka, Linkedina, You-Tube'a, Twittera, Instagrama, Tik-Toka, Xinga, GitHuba do rekrutacji i działań employer brandingowych

  • Budowanie strategii employer brandingowej w social media

  • Kampanie reklamowe/rekrutacyjne w social media

  • Optymalizacja kampanii reklamowych

  • Budowanie talent pools

  • Komunikacja i zarządzanie kontentem

  • Rekrutacja w social media

  • Darmowe metody ogłaszania ofert pracy

  • Direct search w social media

  • Skuteczne oferty pracy w social media

  • Aktualizacje systemowe,

  • Zmiany oraz nowości

  • Inne zgodnie z potrzebą uczestników grupy

Korzyści dla Ciebie:

  • Stały dostęp do specjalistów z zakresu HR, rekrutacji, employer brandingu w social media na wyciągnięcie ręki

  • Stałe wsparcie online dostępne z komputera smartfona, tabletu w dowolnym miejscu i czasie

  • Aktualna wiedza

  • Networking

  • Wymiana wiedzy i doświadczenia

 

Korzyści dla pracodawcy:

 

  • Wsparcie procesu Employee Advocacy w firmie

  • Zwiększenie efektywności pracowników i ich skuteczności w pracy

  • Rozwój pracowników

  • Optymalizacja kosztów rekrutacji

  • Optymalizacja kosztów outsourcingu

  • Benefit pracowniczy

  • Dostarczenie pracownikom niezbędnego wsparcia i wiedzy w zakresie wykorzystania social media w ich codziennej pracy

  • Wzrost zysków firmy

  • Wzrost przewagi konkurencyjnej

  • Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy

 

Do kogo jest skierowana usługa?

  • Rekruterów

  • Osób zajmujących się rekrutacją, HR, employer Branding na co dzień

  • Pracowników działów Human Resources, Employer Branding, Talent Management

  • Wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i HR

Co zyskujesz:
 

  • Miesięczny dostęp do zamkniętej grupy na Slacku gdzie możesz zadawać dowolne pytania w danym temacie związanym z wykorzystaniem social media w marketingu i sprzedaży

  • 2 razy w miesiącu sesje Q&A na Click Meeting na tematy nurtujące członków grupy, wspólne rozwiązywanie problemów, przygotowywanie strategii, szlifowanie kompetencji w zakresie social media w marketingu i sprzedaży

  • 2 razy w miesiącu newsletter o nowościach, zmianach, w poszczególnych portalach społecznościowych

  • Gościnne występy najlepszych ekspertów z branży

  • Rabat na szkolenia i materiały edukacyjne z oferty Krystian Dryniak Ventures

  • Dostęp do bazy wiedzy i wszystkich nagrań w trakcie trwania abonamentu rocznego

Zamknięta Grupa na Slacku

 

Otrzymujesz stały dostęp do zamkniętej grupy na Slacku przez cały okres trwania twojego abonamentu. W ramach grupy zadajesz nurtujące cię pytania i otrzymujesz odpowiedź maksymalnie do 24 h. Grupa na Slacku będzie podzielona według portali społecznościowych i najważniejszych zagadnień dotyczących marketingu i sprzedaży w social media.

 

Sesje Q&A

 

Odbywają się 2 razy w miesiącu na platformie Click Meeting. W ramach sesji będziemy zajmować się kwestiami, które zostaną zgłoszone w głosowaniu przez wszystkich uczestników grupy. Wszystkie sesje Q&A są nagrywane, a następnie udostępniane. Dzięki temu można zapoznać się z nimi w dowolnym czasie i miejscu.

 

Newsletter

Dostarczany do twojej skrzynki mailowej raz w tygodniu w piątek. Newsletter będzie zawierał istotne informacje dotyczące poszczególnych mediów społecznościowych, zmian, aktualizacji systemowych. Ponadto będzie zawierał linki do wartościowej wiedzy, zewnętrznych źródeł i tutoriali.

 

Zakres tematyczny poruszanych zagadnień:

  • Budowanie strategii komunikacji w social media

  • Wykorzystanie Facebooka, Linkedina, Twittera, Instagrama, Tik-Toka, YouTube w marketingu i sprzedaży

  • Budowanie strategii sprzedażowej w social media (social selling)

  • Kampanie reklamowe w social media

  • Optymalizacja kampanii reklamowych

  • Komunikacja i zarządzanie kontentem

  • Sprzedaż w social media

  • Prospecting

  • Lead generation/Direct search

  • Aktualizacje systemowe

  • Zmiany oraz nowości

  • Baza wiedzy

  • Inne zgodnie z potrzebą uczestników grupy

Korzyści dla Ciebie:

  • Stały dostęp do specjalistów z zakresu marketingu i sprzedaży w social media na wyciągnięcie ręki

  • Stałe wsparcie dostępne z komputera, smartfona, tabletu w dowolnym miejscu i czasie

  • Aktualna wiedza

  • Networking

  • Wymiana wiedzy i doświadczenia

  • Dostęp do nowoczesnych rozwiązań podnoszących kwalifikacje i efektywność pracowników

 

Korzyści dla pracodawcy:

 

  • Większa sprzedaż

  • Wzrost zysków firmy

  • Optymalizacja wydatków reklamowych

  • Optymalizacja kosztów outsourcingu

  • Wsparcie procesu Employee Advocacy w firmie

  • Skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych w firmach

  • Zwiększenie efektywności pracowników i ich skuteczności w pracy

  • Rozwój pracowników

  • Benefit pracowniczy

  • Wzrost przewagi konkurencyjnej

  • Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy

Do kogo skierowana jest usługa?:

  • Pracowników działów marketingu, pracowników działów sprzedaży, dyrektorów handlowych, managerów sprzedaży

  • Właścicieli małych i średnich firm

  • Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy o wykorzystaniu social media w marketingu i sprzedaży

 

Zarejestruj się!

Napisz do nas

Dziękujemy za przesłanie!

bottom of page