Pakiety wsparcia.
Pierwszy miesiąc gratis!
Co zyskujesz?:
-
Miesięczny dostęp do zamkniętej grupy na Slacku gdzie możesz zadawać dowolne pytania w danym temacie związanym z social media w rekrutacji, hr oraz employer brandingu
-
2 razy w miesiącu sesje Q&A na Click Meeting na tematy nurtujące członków grupy, wspólne rozwiązywanie problemów, przygotowywanie strategii, szlifowanie kompetencji w zakresie social media w rekrutacji oraz employer brandingu
-
2 razy w miesiącu newsletter o nowościach, zmianach, w poszczególnych portalach społecznościowych
-
Gościnne występy najlepszych ekspertów z branży
-
Rabat na szkolenia i materiały edukacyjne w ofercie Krystian Dryniak Ventures
-
Dostęp do bazy wiedzy i wszystkich nagrań w trakcie trwania abonamentu rocznego
Zamknięta Grupa na Slacku
Otrzymujesz stały dostęp do zamkniętej grupy na Slacku przez cały okres trwania twojego abonamentu. W ramach grupy zadajesz nurtujące cię pytania i otrzymujesz odpowiedź maksymalnie do 24 h. Grupa na Slacku będzie podzielona według portali społecznościowych i najważniejszych zagadnień dotyczących rekrutacji i employer brandingu w social media.
Sesje Q&A
Odbywają się 2 razy w miesiącu na platformie Click Meeting. W ramach sesji będziemy zajmować się kwestiami, które zostaną zgłoszone w głosowaniu przez wszystkich uczestników grupy. Wszystkie sesje Q&A są nagrywane, a następnie udostępniane. Dzięki temu można zapoznać się z nimi w dowolnym czasie i miejscu.
Newsletter
Dostarczany do twojej skrzynki mailowej 2 razy w miesiącu w piątek. Newsletter będzie zawierał istotne informacje dotyczące poszczególnych mediów społecznościowych, zmian, aktualizacji systemowych. Ponadto będzie zawierał linki do wartościowej wiedzy, zewnętrznych źródeł i tutoriali.
Zakres tematyczny poruszanych zagadnień:
-
Budowanie strategii rekrutacyjnej w social media
-
Profil rekrutera w social media
-
Wykorzystanie Facebooka, Linkedina, You-Tube'a, Twittera, Instagrama, Tik-Toka, Xinga, GitHuba do rekrutacji i działań employer brandingowych
-
Budowanie strategii employer brandingowej w social media
-
Kampanie reklamowe/rekrutacyjne w social media
-
Optymalizacja kampanii reklamowych
-
Budowanie talent pools
-
Komunikacja i zarządzanie kontentem
-
Rekrutacja w social media
-
Darmowe metody ogłaszania ofert pracy
-
Direct search w social media
-
Skuteczne oferty pracy w social media
-
Aktualizacje systemowe,
-
Zmiany oraz nowości
-
Inne zgodnie z potrzebą uczestników grupy
Korzyści dla Ciebie:
-
Stały dostęp do specjalistów z zakresu HR, rekrutacji, employer brandingu w social media na wyciągnięcie ręki
-
Stałe wsparcie online dostępne z komputera smartfona, tabletu w dowolnym miejscu i czasie
-
Aktualna wiedza
-
Networking
-
Wymiana wiedzy i doświadczenia
Korzyści dla pracodawcy:
-
Wsparcie procesu Employee Advocacy w firmie
-
Zwiększenie efektywności pracowników i ich skuteczności w pracy
-
Rozwój pracowników
-
Optymalizacja kosztów rekrutacji
-
Optymalizacja kosztów outsourcingu
-
Benefit pracowniczy
-
Dostarczenie pracownikom niezbędnego wsparcia i wiedzy w zakresie wykorzystania social media w ich codziennej pracy
-
Wzrost zysków firmy
-
Wzrost przewagi konkurencyjnej
-
Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy
Do kogo jest skierowana usługa?
-
Rekruterów
-
Osób zajmujących się rekrutacją, HR, employer Branding na co dzień
-
Pracowników działów Human Resources, Employer Branding, Talent Management
-
Wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i HR
Co zyskujesz:
-
Miesięczny dostęp do zamkniętej grupy na Slacku gdzie możesz zadawać dowolne pytania w danym temacie związanym z wykorzystaniem social media w marketingu i sprzedaży
-
2 razy w miesiącu sesje Q&A na Click Meeting na tematy nurtujące członków grupy, wspólne rozwiązywanie problemów, przygotowywanie strategii, szlifowanie kompetencji w zakresie social media w marketingu i sprzedaży
-
2 razy w miesiącu newsletter o nowościach, zmianach, w poszczególnych portalach społecznościowych
-
Gościnne występy najlepszych ekspertów z branży
-
Rabat na szkolenia i materiały edukacyjne z oferty Krystian Dryniak Ventures
-
Dostęp do bazy wiedzy i wszystkich nagrań w trakcie trwania abonamentu rocznego
Zamknięta Grupa na Slacku
Otrzymujesz stały dostęp do zamkniętej grupy na Slacku przez cały okres trwania twojego abonamentu. W ramach grupy zadajesz nurtujące cię pytania i otrzymujesz odpowiedź maksymalnie do 24 h. Grupa na Slacku będzie podzielona według portali społecznościowych i najważniejszych zagadnień dotyczących marketingu i sprzedaży w social media.
Sesje Q&A
Odbywają się 2 razy w miesiącu na platformie Click Meeting. W ramach sesji będziemy zajmować się kwestiami, które zostaną zgłoszone w głosowaniu przez wszystkich uczestników grupy. Wszystkie sesje Q&A są nagrywane, a następnie udostępniane. Dzięki temu można zapoznać się z nimi w dowolnym czasie i miejscu.
Newsletter
Dostarczany do twojej skrzynki mailowej raz w tygodniu w piątek. Newsletter będzie zawierał istotne informacje dotyczące poszczególnych mediów społecznościowych, zmian, aktualizacji systemowych. Ponadto będzie zawierał linki do wartościowej wiedzy, zewnętrznych źródeł i tutoriali.
Zakres tematyczny poruszanych zagadnień:
-
Budowanie strategii komunikacji w social media
-
Wykorzystanie Facebooka, Linkedina, Twittera, Instagrama, Tik-Toka, YouTube w marketingu i sprzedaży
-
Budowanie strategii sprzedażowej w social media (social selling)
-
Kampanie reklamowe w social media
-
Optymalizacja kampanii reklamowych
-
Komunikacja i zarządzanie kontentem
-
Sprzedaż w social media
-
Prospecting
-
Lead generation/Direct search
-
Aktualizacje systemowe
-
Zmiany oraz nowości
-
Baza wiedzy
-
Inne zgodnie z potrzebą uczestników grupy
Korzyści dla Ciebie:
-
Stały dostęp do specjalistów z zakresu marketingu i sprzedaży w social media na wyciągnięcie ręki
-
Stałe wsparcie dostępne z komputera, smartfona, tabletu w dowolnym miejscu i czasie
-
Aktualna wiedza
-
Networking
-
Wymiana wiedzy i doświadczenia
-
Dostęp do nowoczesnych rozwiązań podnoszących kwalifikacje i efektywność pracowników
Korzyści dla pracodawcy:
-
Większa sprzedaż
-
Wzrost zysków firmy
-
Optymalizacja wydatków reklamowych
-
Optymalizacja kosztów outsourcingu
-
Wsparcie procesu Employee Advocacy w firmie
-
Skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych w firmach
-
Zwiększenie efektywności pracowników i ich skuteczności w pracy
-
Rozwój pracowników
-
Benefit pracowniczy
-
Wzrost przewagi konkurencyjnej
-
Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy
Do kogo skierowana jest usługa?:
-
Pracowników działów marketingu, pracowników działów sprzedaży, dyrektorów handlowych, managerów sprzedaży
-
Właścicieli małych i średnich firm
-
Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy o wykorzystaniu social media w marketingu i sprzedaży