Szkolenie Linkedin Workshop dla Sprzedawców.
W trakcie szkolenia dowiesz się m.in. jak:
-
Wykorzystać potencjał portalu LinkedIn w kontekście sprzedaży i generowania leadów
-
Jak przygotować strategię sprzedaży na LinkedIn
-
Zbudować efektywny i przyjazny wyszukiwarkom profil osobisty, który przyciągnie do twojej firmy więcej klientów
-
Jak nawiązywać relacje za pośrednictwem Linkedin z grupą docelową
-
Jak komunikować się z grupą docelową we właściwy sposób
-
Jak publikować angażujące treści na LinkedIn
-
Jak używać wyszukiwarki Linkedin, Google X-ray search
-
Jak wykorzystać potencjał licencji LinkedIn Sales Navigator
-
Poznasz aplikacje wspierające twoją sprzedaż na Linkedin W cenę wliczone są: szkolenie, certyfikat, 1 h konsultacji online po szkoleniu
Do kogo skierowane jest szkolenie?:
-
Pracowników działów sprzedaży, dyrektorów handlowych, managerów sprzedaży
-
Właścicieli małych i średnich firm
-
Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy o Linkedin
Czas trwania: 7 godzin
Cena: 999,00 zł netto + 23 % VAT/os.
Cena szkolenia jest ceną netto. Do ceny należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %. Istnieje również możliwość zorganizowania tego szkolenia w wersji in-house (minimum 5 osób).
Dlaczego warto skorzystać z moich szkoleń?
-
20 lat doświadczenia
-
Wyłączny Partner Linkedin w Polsce w zakresie Talent Solutions w latach 2011-2019
-
15.000 przeszkolonych osób
-
Ponad 700 klientów
-
Szkolenia także w języku angielskim
-
Małe grupy szkoleniowe do 10 osób
-
Indywidualne podejście do uczestników
-
Pomoc po szkoleniu
-
80 % praktyki, 20 % teorii
Każda osoba, która zapisze się na szkolenie LinkedIn Workshop otrzymuje roczny bezpłatny dostęp do usługi Digital Masterclass
]
Trener.
Krystian Dryniak - trener, szkoleniowec, konsultant, wykładowca w zakresie marketingu cyfrowego, w tym także LinkedIn. Przeszkolił ponad 15.000 osób w Polsce. Wykładowca na Collegium Da Vinci. Wyłączny Partner LinkedIn w Polsce w zakresie Talent Solutions w latach 2012-2019. Doradzał dotychczas ponad 700 firmom, w tym takim jak m.in. Allegro, AON Hewitt, ASSA Abloy, Polskie Koleje Linowe, Dachser Logistics, Bank Pekao, Ruukki, Dictador, Rothschild&Co, Dachser Logistics, VIVE Group.
Referencje.
"Krystian to znakomity fachowiec w obszarach, w których mieliśmy przyjemność ze sobą współpracować, tj. m.in. w marketingu, personal brandingu, LinkedIn i szeroko rozumianych Social mediach. Prowadziliśmy z Krystianem wiele inspirujących rozmów i traktuję go jako swojego mentora w wyżej wymienionych dziedzinach. Ogromna wiedza i profesjonalizm to jedno, ale równie ważne jest to, że Krystian w przystępny i angażujący sposób przekazuje posiadaną wiedzę, inspirując do rozwoju i motywując do działania."
Jacek Gwóźdź, ex CEO & CFO, Denso Automotive, Business Consultant & Certified Coach
"Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Pana Krystiana. Jestem bardzo zadowolona ze sposobu prowadzenia szkolenia i jestem pod wrażeniem kompetencji i poziomu wiedzy Pana Krystiana w zakresie social media."
Małgorzata Maludzińska, Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej
"Z usług szkoleniowych Krystiana skorzystałam już po raz drugi. Szkolenie było świetnie zorganizowane, a materiały dobrze dobrane. Sposób prowadzenia zajęć był ciekawy, interaktywny i angażujący. Potrafił przyciągnąć uwagę słuchaczy, chętnie dzieli się wiedzą i odpowiada na pytania. Krystian ma szeroką wiedzę w dziedzinie mediów społecznościowych i biegle porusza się w obszarze LinkedIn oraz Open Source. Dodatkowo, komunikacja przed i po szkoleniu była bezproblemowa. Czas świetnie zainwestowany! Dziękuję raz jeszcze!"
Gosia Wiendlocha, Recruiting Manager, PwC Switzerland
Sale szkoleniowe.
Szkolenie odbywa się w salach szkoleniowych Brain Embassy w budynku Adgar West przy Alejach Jerozolimskich 181 B w Warszawie. Na miejscu jest dostępny zarówno parking miejski jak i parking budynku Adgar West.